
PROGRAM:
Vad händer med Sankt Sigfrids Plan, sexvåningshus eller småskalighet med grönytor?
Örgryteföreningens höstmöte 21 oktober 2025 handlade helt om planerna på nybyggnationen på Sankt Sigfrids plan. En inbjudan till höstmötet skickades till samtliga medlemmar i Örgryteföreningen. Följande företrädare för de politiska partierna deltog i en paneldebatt och frågestund:
- Johan Zandin (V)
- Johannes Hulter (S)
- Kristoffer Filipsson (C)
- Eva Flyborg (L)
- Martin Wannholt (D)
- Hampus Magnusson (M)
- Jörgen Fogelklou (SD)
Läs Göteborgs Postens artikel om mötet (endast för prenumeranter) >>>
